Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg under december 2010

Av Chloes ♥ - 31 december 2010 23:46

Hejsan!

Nu väntar vi på att klockan ska slå 12.

Har inte så mycket och göra så då bloggar jag.

Soffan är full så jag ligger på mattan   eller sitter.

10 minuter kvar!!

Och så ska man se på en gubbe som säger ring klocka ring eller nåt liknande.

Ska strax fylla på drickor.

Sen ska vi ut och kolla på fyrverkerierna eller jag och  mina kusiner iaf.

Och Tack Jois! för du fixade tillbaka mina Kategorier  

Chloes och Jois sagor kommer om nån dag vi har inte haft tid att fixa det.

eller jo vi har nog haft tid men inte orkat  

Ja det var allt.

HA ETT GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR LILLA JAG.

 

Av Chloes ♥ - 31 december 2010 19:21

Vad vill n att jag ska ha på min blogg??

Nu när det blir nytt år ska jag försöka förbättra den.

Men vad ska förbättras??

Mer inlägg, bilder, vad ska ja ha mer av.

Ni kan ju rösta på menyn sidan.

Hoppas ni haft ett trevligt år!!

Oj måste gå ska ladda datorn.

Gott Nytt År Önskar Chloes  

Av Chloes ♥ - 31 december 2010 19:10

Hejsan!!!

Har precis ätit middag tacos Mums!

Jo, här kommer det bästa med året och det sämsta med året.

på panfu och min blogg

Bra!

  Att jag började blogg om panfu.

 När Jag vann halloween design tävlingen och vart gp i en vecka.

När min Kompis Jois  vart Gp.

 När jag kom med i bloggstafetten.

 När jag vart medlem på panfu  

 

Dåligt....

 När nån börja skriva elaka saker i min cbox.

Dom nya profilbilderna.

Kommer inte på nå mer.

Vad har varit dåligt och bra för er i år???

Skriv gärna i kommentar.

Gott Nytt År Önskar Chloes  

 

 

Av Chloes ♥ - 31 december 2010 11:38

Hejsan!

Gott Nytt år allesammans!!

Ska fixa en header senare det ser ju lite knasigt med en julheader.

Få se om det blir nå mycket bloggning i kväll.

Tror inte det vi ska vara hos farmor och dom har en data som är

 jättttttttttteeee seg.

Och så är 2 av mina kusiner där också så det blir nog lite krig om datan.

Hoppas jag får ta med min mammas.

//Chloes!

Av Chloes ♥ - 30 december 2010 21:57

Hejsan!!!

När jag kikade på min blogg så såg jag att kategorierna vara tillbaka!!!
Dom har varit borta nån vecka.

Undra vart dom har varit.

Kanske på semester   

Jo och så har jag inte kunnat få fram nån omröstning.

Men nu funkar det.

Ja det var bra att kategorierna och omröstningen kom tillbaka.

Och imorgon är det Nyår!!

Vad ska ni göra då?

// Chloes

Av Chloes ♥ - 30 december 2010 17:44

Hej!

Har precis kommit ur duschen och klätt på mig.

Ska till farmor om typ 10 min och håret är dyblött.

Det tar ju 100 år för mitt hår att torka.

Och jag gillar inte att andvända hårtork.

Kanske skulle ha duschat tidigare istället för att duscha när det är

en halvtimme kvar.

Ojojoj måste gå byebye kanske skriver nåt sen.

//Chloes

Av Chloes ♥ - 30 december 2010 12:05

 Hejsan!

Idag så funkar prylmaskinen!

Och man får en....

 

  

 Tågbana!!

Vad kul då får Woddy nå mer att leka med.

Brum Brum tuut tuut!!!

Ja han verkar redan ha hittat leksaken.

__________________________________________

 

Om man går till staden så står ju Manny där.

Och om man klickar på han så babblar han på.

Men han säger tydligen att Kamaria är en Han!

 

  

Konstigt.

Och imorgon är det nyår.

// Chloes

Av Chloes ♥ - 29 december 2010 13:09

Hejsan!!!

Idag så tänkte jag gå till djungelgrottan och kolla om prylmaskinen funkar.

Men då var Kamaria där med massa kuddar och allt.

Så här sa hon.

 

  

Så då sätter vi igång och jobbar!

Okej ta en mumsbit när man är där....

Resturangen!!!

 

  

 

Okej då klickar man på den och går tillbaka till kamaria.

Och då sa hon så här.

 

  

 

Jaha....

Var kan man hitta vackra saker i panfu.

Jag testar väl med hårsalongen.

 

  

 

Ja klicka på skålen och gå tillbaka till Kamaria.

 

  

 

Okej då tar vi och letar.

Inte vid stranden.

Inte vid vulkanen.

Hmm..

Jag får väl gå och läsa en bok om bly.

Kolla det fanns bly i bibloteket.

 

  

Lite Bly! Klicka på det.

Och gå tillbaka till Kamaria.

 

  

 

Oki då var det klart!

Okej då går vi till staden och frågar Manny hur det går.

Han sa att han hade tappat 5 raketer över panfu.

Okej då börjar vi letandet.

 

  

 

En raket låda utangör hårsalongen på taket.

 

  

 

En raketlåda är vid fotbollsplanen.

 

  

 

En raket vid Ladan.

  

 

En raket på slottsgården.

 

  

 

Och sista är vid taket i pirathamnen.

Men innan ni tar i raketerna kasta en snöboll på den!

Sen när ni har  hämtat alla gå tillbaka till Manny i staden.

Och Han sa att på nyårsafton kommer det smälla raketer varje heltimme.

Och man fick en       typ en staty. den är för gp.

Manny sa också att vi skulle ha på oss våra finaste festkläder på nyårsafton.

Hmmm det kanske blir GP dag!

Ja det var allt.

Kram// Chloes

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards