Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Chloes ♥ - 30 januari 2011 19:40

Ja nu så kan ni beställa headers av mig :)

Skriv en kommentar hur ni vill ha headern.

Ni måste skriva vad ni vill ha för text te.x Chloes.

Om det är nån särskild bild ni vill ha.

Och så bakgrunden och jag har lite mönster eller bild man kan välja mellan då skrivver man bara Bakgrunds bild 5 te.x

Men här kommer headers bakgrunderna.


1.


2. 

3         

 4.

 5.   


6.  


7.  

8.   

Och så kan man ha enkelfärg skriv bara den färgen du vill ha isf typ grön


Om man väljer den 7 bakgrunden så får man välja vilka fräger man vill ha om man inte vill ha dom som är.

Så det är bara att beställa på :)

Kram





Av Chloes ♥ - 30 januari 2011 18:25

  Tjo hej på er.

Imorgon blir det inte så mycket blogginlägg kanske nåt på kvällen.

För imorgon efter skolan ska jag och några andra på en orkester grej ( jag spelar i en orkester) Och vi ska spela  spela spela till klockan fyra sen så äter vi pizza

Sen då spelar vi igen typ till 20 över sju sen så kommer jag hem och ska fixa  lite och sen så är det familjen annorlunda men jag lovar att jag ska skriva om det händer nåt på panfu.


  

Av Chloes ♥ - 30 januari 2011 18:00

Följ bloggen

Följ Välkommen till min blogg om panfu♥ med Blogkeen
Följ Välkommen till min blogg om panfu♥ med Bloglovin' 
 
Ja nu så kan ni följa min blogg med bloglovin eller blogkeen.
Det skulle bara jätte kul om ni ville följa bloggen   
___________________________
 Jo det har kommit  st nya saker till bloggplatsen.
Den ena är att man kan gilla bloggen på facebook
Kanske det är också att man kan följa bloggen via blogkeen vet inte om man kunde det förut.
Den andra nya grejen är att man kan ladda upp bilder i menyn typ.
För förut kunde man inte det, isåfall behövde man ha nån slags kod >:(
     
P.S
Glöm inte att ni kan skicka bilder till min mail-adress.

Av Chloes ♥ - 30 januari 2011 10:27


  

(klicka på bilden för större format)

Ja som sagt det var paul.

Fast det visst jag :P

Hmmm... nu ska vi väcka paul hur gör vi då Kastar en Vattenballong.


  

  


Så nu står kiosken på rättplats igen.

  


Av Chloes ♥ - 29 januari 2011 12:36

Ja nu så har jag skaffat en panfu mail-adress.


  


Panfuchloes@spray.se

Så Maila gärna mig om ni vill skicka några bilder till mig eller nåt sånt.

kram   


Av Chloes ♥ - 29 januari 2011 11:01

Ja nu har pannkaks kiosken flyttats igen!!

  


Alltså det verkar inte funka direkt att försöka vara vaken på natten för troy.

Och jag tror det är Paul för om man tittar lite extra noga så ser man spår av pannkaka

 som leder upp till barnkammaren.


  


Av Chloes ♥ - 28 januari 2011 19:48

Hejsan!
Ska ni se på let`s Dance ikväll??

Det ska jag iaf.



Vilka hejar ni på?? om ni tittar på det.

Jag hejar på Alexander Rybak♥


Och på Anders Bagge.


Ja nu är det fredag så då blir det godis :P


  

Av Chloes ♥ - 28 januari 2011 18:35

Hej.

Nu när jag satt i kojan och kollade på min blogg, då hände nå konstigt.


  

Konstigt va??

Den där vakten som står utanför brunos resturang haan är i mitt rum!?!

Ja men nu är han iaf borta.


  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards