Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Chloes ♥ - 13 januari 2011 18:50

Kly84

Heej chloes! Fin blogg du har :) Men jag har en fråga... Har du två bloggar? För jag gick in på panfuchloes.blogg.se och hittade en

Svar: Ja det kan man säga. jag hade en blogg förut på blogg.se men sen så ville jag byta till bloggplatsen. men jag har kvar min blogg på blogg.se men jag råkade radera den förut men har gjort en ny fast den är lite fu l idesignen men jaja.


lizzie_123: Hej undrar två saker !!!Kan du länka mej!!!? Och att vilket pogram gör du dina headers i?? Och kostar progamet? Hur mycket kostar det!?

Svar: Självklart kan jag länka dig :)

Jag gör mina headers i Paint:) Men jag gör dom också i photoshop det beror på alltså jag är inte så bra på photoshop så jag gör mest mina headers i paint. Paint kostar ju ingenting, men photoshop kostar.

Ungefär från 1000- 6000 tror jag vissa har mellen det.

Photoshop är lite dyrt men roligt.

Annars finns det en sida som heter pixlr.com där kan man göra nästan allt som på photoshop.

Lite lättare att andvända en photoshop.

 

Så här ser pixlr.com  ut,

Och så här ser min photoshop ut,

Ja det var allt hejdå// Chloes

Av Chloes ♥ - 13 januari 2011 18:42

Tjooo!!

Träffade några snälla pandor för ett tag sen.

Såååå jag tog lite bilder så här kommer dom.


      

Träffade Emilio10, Mig XP, Plingeliplong, kottelainen och jois♥ på pirat ön.

   

Sen när alla hade gått gick jag och jois till jois koja,

Och dansade lite.

 


Sen hoppade vi urled skulle man kunna säga XD

Ja det var kul att träffa er♥♥♥

// Chloes


Av Chloes ♥ - 13 januari 2011 18:29

  


Qvick service.

Man kan tro att det är det här muffins spelet men nix pix.

Och det var ju många som svarade rätt men jag valde bara en som segrare.

Och det blev....................................

ASTRIXA!!!!

Grattis Astrixa.

Och här kommer din vinnar bild


  


Och här är en länkning till hennes blogg. http://astrixa.blogg.se/

Ja det var allt.

Imorgon kanske jag inte skriver nåt bara kanske.

ska bort på begravning   

// Chloes

Av Chloes ♥ - 13 januari 2011 16:30

Hejsan!

Nu har det kommit nya kläder!!



Coola kläder!!

Har ni sett att tjejens ögonskugga är i 2 olika färger.

Ja det var allt snart kommer inlägget med vinnaren på min tävling,

// Chloes

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards