Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Chloes ♥ - 20 januari 2011 16:04

Hejsan!

Jo det har ju blivit en ny design på hela panfu typ.

Men på panfubloggen har det också blivit det.

Klicka HÄR för att komma till panfubloggen.

________________________________

Det har också kommit nya kläder.


 

Hip-Hop kläder.

Najs. xP
Ja det var allt.

// Chloes

Av Chloes ♥ - 20 januari 2011 15:46

     Hejsan1

Förlåt för jag inte skrev igår hade inte tid först var jag med jois sen skulle vi se på bio kom hem klockan 9 sen skulle jag packa lite saker och så vidare.

Men igår så kom ju pannkaks-troy till panfu.


 


Vad kul och kunna kasta pannkakor

____________________________________________________

Nu så är den nya designen klar av hela panfu sidan!!!!

Så här ser det ut.


 

  


SNYGG!!!!!
eller hur??

Jag gillar den iallafall

___________________________________________

Det har kommit en stor panda till djungeln.

Så här sa han till mig.


  


Okej leta frukter.

Och alla frukterna är på dom här ställena.





 


Sen så gå tillbaka till jätten.

Sen så ska man komma tillbaks nästa vecka.

Ja det var allt.

// Chloes♥

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards