Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Chloes ♥ - 4 januari 2011 21:11

Hejsan!

Nu så har det kommit nya möbler så dags att ta en titt på dom.


   

 

Gillar gong gong grejen.

Sorry för jag inte har skrivit så mycket idag.

Har haft fullt upp först var jag med jois sen skulle vi till min mormor och morfar

Sen skulle jag duscha sen vart det några omgångar wii sports och nu siiter jag här.

Snart så kommer Manny och bygger om terassen.

Han var typ i japan för att få slappna av ett tag.

Ja snart är jullovet över, en vecka kvar   

Och jag har vänt på dygnet, det blir jobbigt att vända tillbaka det.

Om ni inte vet vad vända på dygnet är så ska jag förklara  

Jo det är att man är uppe sent på kvällen typ somnar halv 1 eller nåt sånt,

Och då vaknar man sent på dan.

Och så är det för mig, fast min mamma väcker mig runt 9 tiden.

Men jag är inte trött på kvällen/ natten somnar jämt runt tolv tiden eller senare.

Men nu ska jag gå och äta kvällsfika byebye.

//Nattugglan Chloes  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards