Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Chloes ♥ - 17 januari 2011 19:40

   Pandanhulda:

  Hej!! Jag undrar hur du får den där stapeln med alla kategorier och Senaste inläggen på högra sidan??? Hur kan du få en omröstning där vid sidan? Hur kan du ändra på t.ex senaste inläggen har du ändrat och hur får du till såndäna "rubriker? t.ex söt panda?? Kramar  Ps. hoppas du hjälper mig!


Svar: Jo jag har ju bloggplatsen och då är det lite lättare att fixa till menyn på sidan och få till allt det där.

Okej du har ju blogg.se så jag förklarar hur man gör.

Om du menar den här stapeln:

 

  

Och den med senaste inlägg.

Hur jag får den på högra sidan. På bloggplatsen kan man välja vilken sida man vill ha men vet inte hur man byter på blogg.se isåfall får man kanske byta tema.

Omröstningen Kan man lägga till på bloggplatsen.

Men om man vill ha en på blogg.se så gör man så här.

Gå först in på fnul.se 

Nånstans på sidan står det starta ny omröstning klicka där och så skriver man en fråga te.x gillar du min blogg? Och sen så skriver man svar som te.x Ja, Nej , Vet inte.

Sen när man är klar rulla ner lite och klicka på starta omröstning.

Sen så kopiera koden som kommer upp.

 

  

 

Sen så går man till sin kodmall.

Leta rätt på
Och så klistra in koden under
Sen så är det bara att spara.

 

 

Så ser det ut om det blivit rätt.

Hur kan du ändra på t.ex senaste inläggen har du ändrat och hur får du till såndäna "rubriker? t.ex söt panda??

Jag förstår inte riktigt det där Hur kan du ändra på t.ex senaste inläggen har du ändrat Hur menar du??? bakgrundsfärgen eller du får vara lite tydligare som te.x hur fick du till vit färg på senaste

 inläggen eller nåt sånt.

Hur man får till rubrik te.x söt panda. ehhh på bloggplatsen skriver man bara in en rubrik när man ska sätta in bilden.

Men på blogg.se vet jag faktiskt inte hur man får in nån mer rubrik är dom som finns   

Så det var allt om du vill ha mer hjälp eller om du inte fattar riktigt på nån fråga så bara fråga igen :)

kram // Chloes♥

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards