Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Chloes ♥ - 10 januari 2011 21:07

HejHej!

Har ni hört det ska bli en skridskor plan i panfu!!

Så här skrev ella och max.


Skridskoåkning i Panfu!

January 10th, 2011

Goddag på er Pandor!

Har ni haft en bra start på dagen?

Nåja, jag måste säga att jag hellre skulle gå och lägga mig igen än att gå till skolan. Jag har en dubbellektion i matte idag! :( Så tråkigt. Jag undrar varför man ens uppfann nummer.

Så att du kan räkna alla piruetter jag gör! :cool:

Piruetter? Du?! …Ööh???

Ja! Jag är mer eller mindre en mästare när det kommer till skridskoåkning. :mrgreen: Mitt rekort är 12 piruetter, det är det bästa någon i min familj någonsin har lyckats göra. ;)

Okej, visst, jag kan räkna till 12, heheh! ;) Men var nånstans ska du öva skridskoåkning när isen i Panfu är alldeles för tunn?

Det är precis därför som Manny har planer på att bygga en skridskobana på den nya slottsterrassen! :D Coolt, eller hur?

Wow, ja, visst… Jag antar det. :???: Det är bara ett problem… Det är ganska pinsamt. :oops:

Du vet att du kan berätta allt för mig! Och självklart kommer de få Pandorna som läser vår lilla blogg att hålla din hemlighet också. ;)

Okej då. Saker är den att… Jag är jättedålig på att åka skridskor!  :oops: Varje gång jag har försökt har jag ramlat på rumpan. :( Jag har noll talang för skridskoåkning.

Äh, var inte löjlig, Ella. Alla kan lära sig åka skridskor så länge som de övar tillräckligt. Och alla behöver inte vara en mästare på piruetter som mig! :cool: Det tar flera år av träning och en speciell skridskoåkar-gen. ;) Men jag lovar att lära dig åka skridskor, okej? Vad säger du? Det kommer att va kul, jag lovar! :)

Jag antar att det inte skulle skada att prova… Förutom om jag faller pladdask på isen och gör illa mig själv förstås… aj. Men det är snällt av dig att lära mig. Ni då Pandor, har ni provat på skridskoåkning, och var det roligt? Finns det någon annan där ute som har det svårt ute på isen som mig? :oops:

Håll höjd,

 

Ja då är det ju dags att lära sig åka skridskor nä jag skoja jag kan redan.

Hmmm man måste ju få skridskor till det.

Jaja nu är det skola imorgon fyyy vad tråkigt!!!!!

Jag kommer ju somna på lektionen säkert!!!

Jaja.

Godnatt mina läsare //  Chloes♥

Av Chloes ♥ - 10 januari 2011 19:45

HejHej!!!

Vet ni vad jag märkte??

Jo på panfubloggen om man klickar typ på kommentera och så när man kommenterar då har dom vad ska man säga säkerhetssystem.

Det är som en säkerhet så inte datorer gör det av sig själv.

Så här ser det ut.


  


Okej kanske inte precis så då fixade rill bakgrunden   

Men det står en fråga och den frågan som står på bilden är : Vem hjälper Ella med att skriva i bloggen? Max eller Krucio? Svar: Max!

Ja det var ju lätt.

// Chloes ♥

Av Chloes ♥ - 10 januari 2011 19:36

Tjooo!!! XD

Har börjat säga tjoo nu.

Jaja men iaf ni vet ju att jag visade vad ella och max hade skrivit dom babblade om att den nya terassen skulle komma. Klicka HÄR för att läs.

Ja nu har dom hätt ut andra delen så dags att läsa den här kommer den.


Något kusligt händer… Del 2.

Hej där Pandor!

Det är dags att fortsätta berättelsen. Igår började vi berätta om hur vi gick djuuupt ner i källaren för att hitta godisautomaten. Nu ska vi dela med oss av den mystiska syn vi bevittnade där.

Åh, “VI”? :shock: Jag kommer tydligt ihåg hur du förlorade mot mig i sten-sax-påse, så det är din uppgift att berätta historien helt själv. :D Jag klippte Maxs papper i små bitar med ett par snygga moves. :cool: Så att säga, hihi!

Okej, så jag ska berätta för alla vad som hände. Men innan jag gör det så vill jag visa er en bild av den nya slottsterrassen! :D

Pandorna kommer att behöva ett förstoringsglas för att kunna se någonting där överhuvudtaget. :roll:

Nåja, tanken är att de får en snabbtitt, och sen kan de gå och upptäcka det själva. Det är vad vi kallar seriös journalistik, kära Ella. :cool:

Jag förstår. Så, seriösa journalist, vad sägs om att avsluta berättelsen nu. ;)

Okej! Jag har precis gjort ett par lugnande yoga övningar för att lugna ner mig själv, så att jag kan göra det. Alltså, i källaren, framför godismaskinen stod Paul the kid. Han sträckte sina armar mot maskinen, och skakade i hela kroppen. :???: Jag trodde att han bara var kall, men sen tittade jag på godiset inuti maskinen. Det skakade också så mycket att det trillade ner! :shock: Och han rörde inte ens maskinen! Vi kan helt enkelt inte förstå hur det gick till!

Det var jättekonstigt… Jag har aldrig sett något så…. övernaturligt. Men en sak är säker – vi måste hålla ett öga på Paul. Om han har den typen av krafter, samma krafter han hade då han fortfarande var den onda Kr… Åh, jag vill inte ens nämna hans namn högt. :???: Ja, då har vi alla anledningar att vara oroliga…

Håll höjd,
Ella & Max

 

Hoppas inte Paul the kid blir ond igen orkar inte hålla på att leta rätt på alla förstenade

 saker och göra det här labyrint spelet.

Jaha!!

Ja det var allt.

// Chloes

 

 

Av Chloes ♥ - 10 januari 2011 09:38

Tjooo!!!!

Godmorgon det är woddy här!!

Idag så börjar skolan för vissa väl??

Inte för mig men chloes säger att jag ska börja på skola.

Skola är för nördar. Okej skolan är väl typ för alla men jaja

Ja då var det dags igen ska väcka chloes.

Jag väckte henne för en halvtimme sen!!!

Och hon har somnat om igen.

Herre gud imorgon börjar skolan för henne hon lär väl komma försent.

Hoppas.

Jaja CHLOES VAKNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Va.... ja snart 5 min till.

VAKNA NU JAG ÄR VRÅLHUNGRIG!!!!!!!!

Jaja snart......

MEN CHLOES VAKNA JAG ÄR VRÅLHUNGRIG OCH JOIS SKA KOMMA TILL DIG IDAG!!!!!!!!

Zzzzzzzz....

Jaha då har hon somnat om igen.

hmm jag får väl hämta trummor......... nej jag orkar inte.

Jag vet jag tar några sånna här elektriska saker och sätter dom på henne då får hon en stöt.

Jaaaaa det blir bra.

Vaaahhh!! Ahhhh gå bort med dom där frå mig!!!!!!!

Jaja jag ska göra frukost åt dig!!!!!

Bra!

// Woddy & en halv sovande Chloes Zzzzz

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards