Välkommen till min blogg om panfu♥

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Beställ headers.

Av Chloes ♥ - 30 januari 2011 19:40

Ja nu så kan ni beställa headers av mig :)

Skriv en kommentar hur ni vill ha headern.

Ni måste skriva vad ni vill ha för text te.x Chloes.

Om det är nån särskild bild ni vill ha.

Och så bakgrunden och jag har lite mönster eller bild man kan välja mellan då skrivver man bara Bakgrunds bild 5 te.x

Men här kommer headers bakgrunderna.


1.


2. 

3         

 4.

 5.   


6.  


7.  

8.   

Och så kan man ha enkelfärg skriv bara den färgen du vill ha isf typ grön


Om man väljer den 7 bakgrunden så får man välja vilka fräger man vill ha om man inte vill ha dom som är.

Så det är bara att beställa på :)

Kram





 
 
Pandanhulda

Pandanhulda

30 januari 2011 20:45

Tack för hjälpen!
Kan du göra en header till mig med bakgrunden 2.
Kom ihåg att jag är i blogg.se så du måste göra headern 200x800

http://pandanhulda.blogg.se

 
Emma

Emma

31 januari 2011 19:56

Jag jag kopiera den sista bakgrunden? snälla?

http://ebla.bloggplatsen.se

 
Emma

Emma

31 januari 2011 20:09

Eller nej förresten,jag ville ha den som typ en ny header men orkar inte göra en..

http://ebla.bloggplatsen.se

 
jonteholgersson

jonteholgersson

1 februari 2011 07:48

Den sista med nån bild du fixar det//Jinte

http://panfukillen.bloggplatsen.se

Chloes ♥

1 februari 2011 09:08

Oki :)

 
Ingen bild

lyre6

5 februari 2011 11:53

frt skulle va kull att få en header av dig men jag har också blogg.se så den måste också va 200x800 och så vill jag ha fyran den va fin hoppas headern blir det också vi ses :)

 
ruilo

ruilo

7 februari 2011 07:47

Jag vill oxå ha en header det ska vara en bild på min svarta bolly (Du hittar den på min blogg och kopiera) det ska stå ruilo och jag vill ha bakrund 8. Jag har också blogg.se så den ska vara 200x800 det ska också stå välkommen till ruilos blogg! En bild till på en sån panda som du har där uppe den ängeln... jaja hoppas du fixar det... och hur gör du en sån panda som mus? ses //ruilo

http://panfumastaren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chloes ♥ - 10 februari 2011 16:11

Hejsan! Jo jag har en nyhet. Nu så byter jag till blogg.se  Jag tycker det är kul att blogga på bloggplatsen men jag är mer en blogg.se bloggare. Men jag vill gärna att ni tittar in på min blogg lika mycket som ni gör på den här. Så min blogg...

Av Chloes ♥ - 9 februari 2011 08:18

Hejsan! Idag så kan man gå till gulliver eftersom det är torsdag! Sen så pratar han blablabla och så får man en gulliver-tröja så här ser den ut.      Jag gillar tröjan tror jag ska andvända den    ________________________________ S.O.S...

Av Chloes ♥ - 7 februari 2011 15:56

Hejsan! Förlåt för uppdateringen har varit så dålig dom senaste dagarna! Men nu så är jag här igen. Det är nån mystisk trollkarl som kommer till panfu tror jag om man tittar i teleskåpet så ser man nåt slags slott! //Chloes ...

Av Chloes ♥ - 5 februari 2011 10:21


VAKNA Pandor! Ni måste kuta till slottsterrasen nu på direkten! Fort! Varför sådant tumult?  Har Lili gjort klart den nya klädkollektionen och du vill se den genom teleskopet eller? Jag är inte direkt på skämthumör. Något hemskt har hänt: Pau...

Av Chloes ♥ - 3 februari 2011 16:25


     Ja då var det klart bara att vänta tills onsdag. _______________ Det har kommit nya kläder. Ja dom var snygga. Glöm inte att kolla i teleskåpet. Kort inlägg men jag orkar inte skriva så mycket :/ //Chloes ...

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards