Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Chloes ♥ - 5 januari 2011 22:44

Hejsan!!!

Nu har jag blivit lite virrig kan man säga.

Jo för jag har blogglust jag vill skriva mer inlägg än jag gör, men vad ska jag skriva om??

Jag har inget särskilt att skriva om.........  förutom det vanliga som

 händer i panfu.

Kan ni inte kommentera vad jag ska skriva om mer.

Eller vad jag ska ha mer av på bloggen eller det och det..........

Jag vill fixa gratis designer och sånt, men ingen verkar andvända dom

men det är inget jag tvingar er till.

Och så saknar jag blogg.se lite............

Alltså på blogg.se är ju ändå rätt så bra.

Man kan fixa det mest från textfärg till  bild i kommentarsrutan.

Man kan hålla på och fixa och trixa med koderna men om man skriver en endå liten bokstav fel kan hela bloggen se kaputt ut.

Men på bloggplatsen så kan man inte fixa lika mycket.

Men allt går mycket lättare att göra.


  


Ja vi får se hur det blir........

Men kommentera gärna om vad jag ska skriva om m.m

// Chloes


Av Chloes ♥ - 5 januari 2011 11:15

Hejsan!

Manny fick tydligen veta att terassen behövdes bygga om, så nu har han satt igång, och håller på att bygga om terassen.

Jag var dit för att kolla om allt gick bra.


  


Så på lördag har vi en ny terass.

Hörde att kamaria hade tappat bort paul the kids så här skrev hon.


HEJ ALLA GOSIGA PANDOR!

VAAAD? UNDRAR NI VARFÖR JAG SKRIVER SÅ HÄR? JO DET SKA JAG TALA OM! DET ÄR VÄRSTA OVÄSENDET OCH BYGGARBETE HÄR I MITT SLOTTSTORN… VÄNTA LITE JAG SÄTTER I ÖRONPROPPARNA [PLOPP] [PLOPP]. Aaaaah, mycket bättre! :) När det är så högt ljud är det svårt att höra vad man själv tänker. Vilket oväsen jag menar? Nej då, inte Paul the kids snarkande, utan byggarbetarnas slamrande och borrande. Manny har fått reda på att det behövs en ny terrass och nu är det full fart på byggandet. Och nu är mitt torn med i bilden. :D

Men det innebär förstås lite huvudvärk. Ni skulle ha hört hur högt det lät i morse! :shock: Paul the kids snarkande är inget mot betongborrar och vinkelslipar! Apropå Paul the kid, har ni sett honom någonstans? Jag la honom till sängs igår, bäddade in honom, gav honom ett kex till nattamat – han är riktigt galen i sötsaker ska ni veta. Sist jag tittade till honom sov han djupt och sött som ett barn. Men någon gång under natten måste han ha vaknat till för nu är han försvunnen! :shock: Utan ett spår! Jag hoppas verkligen att inget har hänt med honom! Byggarbetsplatser är inga lämpliga ställen för barn! :???: Tänk om han snubblar över byggnadsställningen eller trampar på en spik! Jag måste prata med Max och Ella på en gång. De superdetektiverna kan säkert hitta Paul the kid på nolltid.

Love & Peace
Kamaria

 

Hoppas inte Paul the kid har ramlat ner i nåt hål.

Ja det var allt.

Hejdå // Chloes.

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards