Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Chloes ♥ - 7 januari 2011 12:02

Hejsan!!

Idag så funkar prylmaskinen.


  

Och som ni ser på bilden så får man en blomgrej XP

Och hade ni hört vad som hade hänt ella och max så här skrev dom:


Hej alla Pandor,

imorgon är det äntligen dags för invigningen av slossterrassen. Visst ska det bli kul? Max och jag måste berätta något riktigt kusligt. [SVÄLJ] Det handlar om Paul the kid… Max, du kan väl berätta? Mina nackhår står redan rakt upp när jag tänker på det. :???:

Jag? :shock: Jag… ähum… j-j-jag kan k-k-knappt p-p-prata… :oops:

Max, du är så feg! Nåja, då får väl jag skriva då. Aaaaltså, visst minns ni att Paul the kid plötsligt försvunnit. Det hela började samma morgon som byggarbetet på slottsterrassen. Självklart stormade vi till slottet för att ta reda på mer om det nya mysteriet. Efter ett par timmars febrilt letande hörde vi ett märkligt ljud. Liksom som ett brummande, gurglande ljud… Vad kan nu det vara? Jag vet: Max är hungrig, hi hi! :lol:

Efter att ha letat efter ledtrådar och spår så länge blir man som mästerdetektiv lite småhungrig, det är ju klart! :oops:

Ja ja, självklart! Jag var rätt så sugen på choklad själv. ;) Manny tog oss till den röda godisautomaten som står på slottsterrassen. Men tyvärr så har den gått sönder mitt i allt byggande! …Men som tur var så har Manny en till automat som är undanställd på en annan plats i slottet – och den fungerade! :D


Undanställd var en underdrift! Manny tog oss djuuuupt, djuuuupt ner i källaren i slottet. Över 10 trappor ner, efter en lång gång och en bakom en hemlig dörr med ett 5-siffrigt kodlås stod den. Efter typ 15 minuters promenad började jag undra om vi över huvudtaget var kvar i Panfu, så långt borta kändes slottsterrassen och dagsljuset. Men bakom dörren hittade vi vad vi letade efter: godisautomaten. :) Men i källarrummet var det något märkligt på gång! Paul the kid var också där inne och han hade… han hade… Ella, d-d-du f-får b-b-berätta!

Nej, du!

Nej du! Ähum, vi spelar lite spel istället och så kan vi berätta vidare imorgon…

Håll höjd
Max
och Ella

 

Hmm undra vad som har hänt?!

Det får vi se imorgon.

Och imorgon är den nya terassen färdig jag tror det är lördag imorgon iaf.

Blir nog inte så mycket bloggning idag så fara till jois   

Vi ska tolka ( åka madrass bakom en skoter) längtar såå!!!

Har inte tolkat nåt iår.

Vi kommer nog tolka så vi blir helt yr i huvudet.  

// Chloes

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards