Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Chloes ♥ - 22 januari 2011 10:44

Hejsan!

Idag när jag skulle gå och ta en pannkaka vet ni vad troy sa till mig??

Så här sa han.


  


Okej så jag fick en pannkaka och så går man upp till paul the kid.



När jag hade gett han pannkakan började allt röra sig!

Och det skakade.

Sen så Paul the kid så här.


 

    

Sen så gick jag tillbaka till troy.


      


hmm tänk om han börjar bli ond igen kanske.

Vem vet?

// Chloes  


Av Chloes ♥ - 22 januari 2011 10:33

godisbit: Hej Chloes! Jag undrar en sak och det gör säkert MASSA andra pandor också: Hur kommer man in i barnkammaren??


Svar: Jo rummet är ovanför Kamarias rum.

  


Men när jag skulle gå in dit så stog det en vakt framför dörren då.

Men nu så står det ingen vakt där.

Hoppas du kan komma in // Chloes.


 


Av Chloes ♥ - 22 januari 2011 10:26

Hejsan!

Idag så funkar prylmaskinen!

Och det man får ärrrrrrrrrr..................


  

En Baby säng!

Vilken gullig.

Ja det var allt.

Kort in lägg men men.

// Chloes

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards