Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Chloes ♥ - 11 januari 2011 21:00

HejHej!!
Drack Milk-shake idag mums.

Här kommer en bild som jag gjort.


   

Ja det är jag som panda typ.

Måste gå ska lägga mig nu och lyssna på harry potter♥

Godnatt// Chloes

Av Chloes ♥ - 11 januari 2011 16:39

Hejsan!

Nu så kommer lite bilder från början va panfu till nu okej inte ända till nu för dom bilderna har man set jaja.



bolly_suitcase.png

 

 

nuws_in_espaniale_sprache_vur_dem_blok.jpg


blog picture


haiti



frozen-carl





penny_pompom_snowman


max_palme_klein








max_shark_pig

 

eloise

 

jay pea

 

jacksparrow

 

ella_hai


egg_soccer

 

jayP

 

townUnderConstruction_sky

 

 



fernrohr2




Ja det var dom bilderna!

Nån ni känner igen :P

// Chloes

 

 



 


Av Chloes ♥ - 11 januari 2011 16:37

Hejsan!

Nu så har dom nya möblerna kommit,

Så dags att ta en titt.


 

Bambumöbler coolt!

Ja det var dom möblerna och på torsdag kommer det nya kläder.

// Chloes

 

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards