Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Chloes ♥ - 1 februari 2011 16:49

  

(KLICKA PÅ BILDEN)

Sen så kommer det upp en ruta klicka på Ok.

Då börjar Quizet

Sen svarar man på frågorna.


  

Jippie jag fick alla rätt.

Och jag Vann..........


  

En silver medalj och en brons tror jag att det är ser ut som guld XP

Sen så får man komma tillbaka imorgon för mer frågor :)
  


Av Chloes ♥ - 1 februari 2011 16:35

Hejsan!
Nu så har jag gjort en till gratis header fast för killar den här gången.


  


Faktiskt väldigt nöjd med den.

_____________________________

Har också gjort 2 målade bilder som jag har målat på några dagar.

    


FIN/FUL?


Ängeln vart jag nöjd med men panda-sjöjungfrun så dääääääääär.

Men det var kul att måla XP


  

Av Chloes ♥ - 1 februari 2011 09:19

 

Ja nu så har det kommit nya möbler.

Skolmöbler rätt så fina lite gammaldags.

Ja idag så ska delfinen oscar komma till stranden nån gång.

  


Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards