Välkommen till min blogg om panfu♥

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Chloes ♥ - 2 februari 2011 14:06

Hejsan!

Jo, jag har börjatr fundera över att bytaa tillbaka till blogg.se

Men jag vet inte!!!!!!!!!!

Bloggplatsen är bara och blogg.se

Så jag har gjort en omröstning rösta där men om det blir flest röster på blogg.se så är det inte säkert jag byter.

Så skriv gärna i en kommentar om vad jag ska ha och varför.

kram//Chloes 

Av Chloes ♥ - 2 februari 2011 13:10

Hejsan.

Kamaria är på slottsterassen och vill prata med er.

Så här sa hon.


    

Okej, titta i teleskopet.

 


Hmm rätt så mörka moln jag gissar på att det här slutar illa.


Tänk om hela Panfu blir täckt av grå aska kanske ett vulkanutbrutt?!?!

  

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards