Välkommen till min blogg om panfu♥

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Tävlingsdags!

Av Chloes ♥ - 8 januari 2011 19:41

Ja nu är det tävlingsdags!!!!

Så det blir som förra gången.

Jag visar en bild som jag har fixat till lite.

Ni ska försöka gissa vad det är för nåt.

Och den här gången är det ett spel som finns i panfu.

Tävlingen håller på till onsdag.

Okej ska vi köra här kommer bilden,.


  


Okej ni får ni nåt att klura på.

Priset är.:

Jag länkar den om den har nån blogg.

Man får en bild som jag har gjort kan också vara en header,

Glöm inte skriv om ni vill ha en header eller en bild.

Ja det var allt.

Lycka till!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chloes ♥ - 10 februari 2011 16:11

Hejsan! Jo jag har en nyhet. Nu så byter jag till blogg.se  Jag tycker det är kul att blogga på bloggplatsen men jag är mer en blogg.se bloggare. Men jag vill gärna att ni tittar in på min blogg lika mycket som ni gör på den här. Så min blogg...

Av Chloes ♥ - 9 februari 2011 08:18

Hejsan! Idag så kan man gå till gulliver eftersom det är torsdag! Sen så pratar han blablabla och så får man en gulliver-tröja så här ser den ut.      Jag gillar tröjan tror jag ska andvända den    ________________________________ S.O.S...

Av Chloes ♥ - 7 februari 2011 15:56

Hejsan! Förlåt för uppdateringen har varit så dålig dom senaste dagarna! Men nu så är jag här igen. Det är nån mystisk trollkarl som kommer till panfu tror jag om man tittar i teleskåpet så ser man nåt slags slott! //Chloes ...

Av Chloes ♥ - 5 februari 2011 10:21


VAKNA Pandor! Ni måste kuta till slottsterrasen nu på direkten! Fort! Varför sådant tumult?  Har Lili gjort klart den nya klädkollektionen och du vill se den genom teleskopet eller? Jag är inte direkt på skämthumör. Något hemskt har hänt: Pau...

Av Chloes ♥ - 3 februari 2011 16:25


     Ja då var det klart bara att vänta tills onsdag. _______________ Det har kommit nya kläder. Ja dom var snygga. Glöm inte att kolla i teleskåpet. Kort inlägg men jag orkar inte skriva så mycket :/ //Chloes ...

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!
Hoppas ni kommer trivas ♥
// Chloes ♥

♥ Maila mig? ♥

   Vill du maila mig?

Min mail-adress är: Panfuchloes@spray.se

Maila gärna bilder   

Senaste inläggen

omröstning

Ska jag ha en blogg på bloggplatsen eller blogg.se?
 Blogg.se
 Bloggplatsen

Beställ en header?

Min Cbox!

Söt panda


Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards